بیوگرافی و همه فیلمهای لیلا بلوکات

 لیلا بلوکات بازیگر زن ایرانی است که در تاریخ ۴ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او از سال ۱۳۷۷ تا کنون به صورت حرفه ای در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر مشغول به فعالیت است. از مهمترین و به یاد ماندنی ترین نقش های این بازیگر می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد که در این سریال خوش درخشید و در ذهن ها ماندگار شد.


 

لیلا بلوکات - لیلا بلوکات قد - لیلا بلوکات در یوسف پیامبر - لیلا بلوکات اینستا - عکسهای لیلا بلوکات

در نهایت لیلا بلوکات در مورد ازدواج گفته است که ازدواج کردن چیزی نیست که در مورد آن بتوان برنامه ریزی کرد و ممکن است بدون هیچ برنامه ای فرد را ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای لیلا بلوکات

 

بیوگرافی و همه فیلمهای شاهرخ استخری

 شاهرخ استخری از جمله بازیگرانی به شمار می رود که هر نقشی را نمی پذیرد و در هر نقشی که ظاهر می شود به خوبی آن را بازی می کند. این بازیگر محبوب در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است و از سال ۱۳۸۴ تا کنون به صورت حرفه ای در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.


شاهرخ استخری اینستا - شاهرخ استخری در دورهمی - شاهرخ استخری و دخترش - شاهرخ استخری قد - شاهرخ استخری و خواهرانش - شاهرخ استخری با خانواده - شاهرخ استخری ویکی پدیا

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری در عرصه کارآفرینی هم فعال است و البته چندین شعبه جواهرات فروشی دارد. گالری جواهرات شاهرخ استخری سنجاق نام دارند.

نکته جالب در مورد تاریخ دقیق تولد ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای شاهرخ استخری

 

بیوگرافی و همه فیلمهای شبنم مقدمی

 یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی که به طور ویژه در سریال هیولا دیده شده است، شبنم مقدمی است. وی در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد و از سال ۱۳۷۶ تا کنون در عرصه سینما و تلویزیون به صورت حرفه ای فعالیت دارد.


شبنم مقدمی - شبنم مقدمی و همسرش - شبنم مقدمی همرفیق - شبنم مقدمی و فرزندش - شبنم مقدمی اینستا
ازدواج شبنم مقدمی
در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که او متاهل است و در سال ۱۳۸۴ ازدواج کرده است. نام همسر شبنم مقدمی علیرضا آرا است. ظاهرا شبنم مقدمی یک فرزند دختر دارد.
گالری عکسهای شبنم مقدمی
بیوگرافی علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی
نام کامل ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای شبنم مقدمی

 

بیوگرافی احسان کرمی

 احسان کرمی از جمله هنرمندان کشورمان است که در ۲۰ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. وی بازیگر، خواننده و صداپيشه است و از سال ۱۳۸۵ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت است.

احسان کرمی - احسان کرمی در خندوانه - احسان کرمی در مافیا - احسان کرمی کلاه قرمزی



تحصیلات احسان کرمی
این هنرمند جوان کشورمان دارای مدرک کاردانی رشته هتلداری و تشریفات است و دوره ‌های فیلمسازی را نیز سپری کرده است. وی فعالیت هایش را از تور لیدری آغاز کرد سپس بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرد و در حال حاضر صداپیشه و مجری درجه یک به شمار می رود.
در مورد خانواده احسان کرمی بیشتر بدانید
این ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی احسان کرمی

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->